۱۰ پاسخ

خونتون امن ترین جا هست پناهگاه هایی که دولت میگه اصلااااااااا نرید

هیچ جا امن تر از خانه خودتون نیست در خانه بمانید

ما جنگ 12 روزه از تهران فرار کردیم
رشت تا رسیدیم اونجا رو هم زدن
ایندفعه دیگه نشستیم خونه 🫠🙃

نه تروخدا🥸

خونه بمون
کجا میخوای بری

انشالله سمت ما هم نزنن اصلا هیچ جارو نزنن من بخاطر بچه ها میترسم 😢

دیگه فکر کنم امشب نوبت ماعه

عزیزم اصلا هیچی معلوم نمیکنه مگه اینکه بریم تو جنگل کومه بزنیم

عزیزم‌اگه استرس دارید امکان داره همه جا رو بزنه..اگه جای مطمین و امن دارید برید اونجا

تلویزیون زیر نویس کرد اگر مکان امن دارید سفرکنید

سوال های مرتبط