اگ فقط زبونشه اشکال نداره شير جم شده بچه منم زبونش خيلي سفيده دوبار دکتر بردمش هردوبار گفت برفک نيس نگران نباش برفک باشه لبو سقف دهنش سفيد ميشه موقع شير خوردن اذيت ميکنه
مامانا مرسانا کاملا درست میگن
بعد اگه شیشه یا پستونک میخوره تو آب جوش ده دقیقه تا یه ربع بذار بجوشه قبل استفاده چیز خاصی نیس نگران نباش مامان
برفک زده برو داروخونه پودر نیستاتین بگیر بزن به سینه خودتم بزن هر ۱۲ ساعت ولی به بچه شش ساعتی بزن بذار تو دهنش بیست دقیقهای بمونه سریع شیر نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.