من شکمم دوتا ترک خورد خیلی زود نبود؟با اینکه چرب میکنم همیشه

۸ پاسخ

واسه من هنوز ترک نخورده

برای منم خورده چند تا

من پهلوم دوتا ترک دور نافمم تیره تر شده و خشک

عزیزم ژنتیکه
چرب کردن خیلی تاثیری نداره

ببین هیچ ربطی به چرب کردن نداره
ترک خوردن چیز طبیعیه
چونکه شکمت داره بزرگ میشه و پوستت جا باز میکنه ترک میخوره
من بارداری اولم همه گفتن بدنت و شکمت با روغن زیتون چرب کن ترک نخوره
منم تا ۸ماهگی ۳تا شیشه روغن زیتون اصل و خالص به بدن و شکمم زدم
وارد ۸ماه که شدم
سینه‌هام_شکمم_بیکینیم_کشاله ران_ران‌هام و پشت زانوم همه ترک خوردن
و بعد هم کلی کرم ترک انواع و اقسام زدم هیچ فرقی نکرد و الان ۷ساله ترک‌ها باهامن

چقد زود ترک خورده

اصلا کاری به چرب نداره بخواد ترک بخوره میخوره

مال منم یدونه خورده منم چرب میکردم

سوال های مرتبط