ن کافیه زباد نده..من ک میخورم ی قاشق میرم تو اغما انقد خواب الود میشم چ برسه ب بچه
به منم گفت ۲.۵ سیسی . چند کیلو هست؟
سلام دکتر دختر منم همین دونیم سی سی هر هشت ساعت میگه دختر من که چهار سالو. خورده ای هست چون دیفن هیدرامین زیادش خوب نیست
ب ما ک گفت پنج سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.