۴ پاسخ

ن کافیه زباد نده..من ک میخورم ی قاشق میرم تو اغما انقد خواب الود میشم چ برسه ب بچه

به منم گفت ۲.۵ سیسی . چند کیلو هست؟

سلام دکتر دختر منم همین دونیم سی سی هر هشت ساعت میگه دختر من که چهار سالو. خورده ای هست چون دیفن هیدرامین زیادش خوب نیست

ب ما ک گفت پنج سیسی

سوال های مرتبط

مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی