#شیر خشک
#تب
#اسهال
#پوشک
#سرماخوردگی

تصویر
۵ پاسخ

من دوهفته پیش فرشا رو باکمک مادرشوهروخواهرشوهرم شستم خیالم راحت شد ولی تاچن روز دستم وکمرم درد میکرد
بنظرم بده قالیشویی

اگه کمکی داری برای فرش شستن بشور وگرنه از پا میوفتید دم عیدی مریض میشی،اگه شرایطشو داری بده قالی شوی،

منم هیچی نخریدم فعلا برای جانا خربد کردیم شما هم شبا برید تا ۱۰ همه جا بازه

هوا ک وحشتناکه امروز .فردا و پس فردا هوا خوبه ولی.دوبارع از ۵شنبه شروع میش

با بچه کوچیک کلا مشکله همه چیز
فرشاتو بده قالیشویی الان همه جا تا ۱۰ شبم بازه شبا برو خرید

سوال های مرتبط