#شیرخشک
#تب
#اسهال
#پوشک
ممنون میشم تجربه ای دارین کمک کنین

تصویر
۳ پاسخ

از شیر که بگیریش خیلی بهتر میشه هم خوابش هم غذا خوردنش خیلی بهتر میشه بهترین لطفیه که میتونی در حقش بکنی از شیر گرفتنشه چند شب اذیت میکنه ولی دراخر میفهمه دیگه می‌می نیست اگرم خیلی گریه کرد به سر سینه هات یه چی تلخ بزن و ضربتی بگیرش از شیر😅😅

سلام عزیزم
منم همین قصد و دارم .
اگ اینجوری باشه ک تا دوسالگی وحتی بیشترباید شیر بخورن دیگ چون هی دندون درمیارن.بگیرش از شیر هرکارنکنی بازم این پروسه رو باید رد کنی
دندونش هم ی دوهفته کمتر بیشتر طول میکشه

سلام عزیزم
آره وقتی داره دندون در میاره و اذییته از این بابت،نباید تغییر دیگه ای واسش ایجاد بشه ، من سر همین دندون و مریض شدن و آلرژی لیا شیر شبش رو تو هیجده ماهگی موفق شدم قطع کنم ،همش این چرخه ادامه داشت و نمیشد

سوال های مرتبط