تجربه ای دارین لطفا بگین
#شیرخشک#مادر

تصویر
۲ پاسخ

میگن لنت خوبه لنت قرمز یا سیاه بزنی
یا چسب زخم بگی مثلا اوف شده فلان

من روشای مختلفی رو امتحان کردم چسب و تلخک و ... رو پسر من جواب نداد ،چند روز اول خیلی بهونه گرفت گریه کرد ولی بعدش از سرش افتاد الان سه هفتس شیر نمیخوره

سوال های مرتبط