من الان میخوام ببرم تنم میلرزه
استامینوفن رو هر۴ساعت یبار بده
پاهاشو قنداق کن چون خیلی اذیت میشه
۴ساعت دوم اوج دردشه
روز اول کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم بزار
ولی لحظه ای ن جوری ک یخ بزنه
مراقب تبشم باش
ایشالا زود خوب میشه
اصلا نگران نباش مام واکسن ۴ ماهگی پسرمو زدیم
دمای خونه رو زیاد گرم نکن
لباس نازک و نخی تنش کن
حتما قطره استامینوفن رو هر ۴ ساعت یک بار بهش بده
تبش حس کردی بالاس پاشویه با آب ولرم
دستمالی رو نم کن با اب ولرم بکش به کشاله ران و زیر بغلش بکش و بردار ،نزاری بمونه بچه لرز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.