يكم كمه ولي با خوردو خوراكت ميتوني درستش كني
شماچندهفته هستین دقیق
واس منم امروز تو۲۹هفته و۶روز ۱کیلو۱۰۰ سنوگفت خیلی کمه ب دکتربگواگ نیازبودسنورنگی بگیرم برات
ببین یه بستنی هایی هستش بستنی کاله است بدون قند پروتیین داره فقط من خیلی از اونا میخورم چون بستنی دوست دارم کلا ولی خیلی خوبه بخوری وزن میاره
۲۰۰ گرم کمتره
برای من توی ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود یه کوچولو فکرکنم کم داری بستنی زیاد بخور و اجیل و پروتییین
نه بابا خوبه که
ببربه دکترت نشون بده بهت دارواینا میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.