۸ پاسخ

واسه زایمان دوم سزارین 20.30میگیره😲

بله حتما میگم

الان قرار پنجشنبه برم پیشش واسه نامه

نخیر دوم

الان میگه ۲۵ من تازه دیروز اونجا بودم قرار پنجشنبه نامه بهم بده

سلام ۲۵

سلام من شنیدم ۲۵/۳۰/۳۵‌ تو این حدودا بسته به شرایطت

برو تبریز انحام بده
بیمارستان میاندواب خوب نیست

سوال های مرتبط