۴ پاسخ

واقعا جشن میگیرن همه؟چقدر فامیلهای خوبی دارید ماشالله.
من روز زایمانم خانواده همسرم نیومدن.هنوزم پدرشوهرم دخترمو ندیده.
چجوری جشن بگیرم !نمیشه فقط فامیلهای خودم باشه

من نیز میخوام ایده بگیرم

منم از الان دنبال ایده ام

منم واقعا نمیدونم چیکار کنم دنبال ایده ام

سوال های مرتبط