۵ پاسخ

عزیزم هزینه سنو چند گرفتن

اره خوبه ماشالله. یعنی اینکه از ۵۰ درصد بچه‌ها وزنش بهتره.

ماشالله وزنش خوبه

یعنی نرماله نه تپل و درشته نه ریز ی حد میانه س از نظر جسمی

یعنی وزن گیری خوب و نرمال مثل ۵۰٪بچه‌ها

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی