۲۴ پاسخ

من طبیعی بودم چون لاغرم شکمم معلوم نیست ولی شل شده منم وزن خیلی کم کردم ۵۲ کیلوعم

من ۲ تا بچم سزارین شدم و شکمم شل و آویزون هست اصلنم‌ناراحت نیستم از خدا و از بدنم ممنونم که دوتا دسته گل بهم هدیه دادن

طبیعی بااینکه شکمم خیلی بزرگ نشد اما بشدت ترک خورد الانم شکم ندارم اما یه پوست شل اویزونه یخورده ک اصلا دوسش ندارم

من زایمانم هشتادو سه شده بودم الان ۷۰ هم البته با قد ۱۷۸ شکمم اصلا نیوفتاده یعنی شکمی ندارم که بیوفته و شل بشه زایمانمم سزارین بود

طبیعی بودم
روز سوم شکمم تخت تخت بود اصلا هم شل و آویزون نشده ولی چون شیر میدم و زیاد گشنم میشه و غذا میخورم دوباره دارم شکم میارم
باید یه فکری به حالش بکنم

ازوزنت ناراحتی یا خوشحال

من روز زایمان ۹۰ کیلو بودم الان ۶۹ ام ولی شکمم شل نشد بعد دراوردن بخیه چسب ورزشی زدم شکممو به سمت بالا که اون قسمت پایینش اویزون نشه و نشد واقعا

من سزارین بودم
وزنم به 85رسیده بود بعد زایمان شدم 70
شکمم در اون حد نیست ک بزنه ط چشم انگاری در حد زیر شکمی رحم

سزارین، وزن روز زایمان 91،وزن الان 85😭
شکمم نسبت به اندام و وزنم بزرگ نیست، کمرم باریکه ولی، پایین شکمم یکم شل شده، مثله ژله😅 شیر خشک میدم.

سزارین بودم
تو همون روز عمل شکم تخت تخت بود
وزنم ۶۳ بود بعدش شدم ۵۳🥲الان دوباره شدم ۶۳🤭

نه عزیزم به ژن بستگی داره.زن داداش من دو روز پیش زایمان سزارین کرد الان انگار نه انگار که زایمان کرده شکمش تخت .بچه دومشه

من سزارین
تو نرفت
وزن قبل بارداریم ۶۴ بود بعد ۸۲ شد
الانم ۷۳

سزارین بودم شکمم کمی شل شده ولی بزرگ نیست . روزی که زایمان کردم ۸۸ بودم الان ۷۴

طبیعی،شکمم کامل تو رفته و فرقی با قبل زایمانم ندارم

سزارین بودم و عالی شکم ندارم

سز بودم،وزنم برگشته تقریبا شکمم خوب بود ولی دو ماه اخیر خودمو ول کردم شکمم برگشت،الان یه هفته اس دارم گن میزنم خیلی خوب داره جمع میشه

سزارین بودم شکمم رفته تو یه خط هم نیوفتاد ۶۸ کیلو بودم الان ۵۰

وای چه خوب شده وزنت
من سزارین بودم
پایین شکمم اویز و شله شکم دارم هنوز
زایمان ۹۳ بودم
الان ۸۵ ۸۴

من طبیعی بودم و‌شکمم برگشت ب قبل وزن قبل بارداری۶۴ بودم الان ۶۹ام ولی شکمم شل شده

دوتا سزارین شدم
ک سر دومی ۸۸ کیلو بودم رژیم گرفتم شدم ۵۸
یکم شل شده شکمم ولی خب چاره ای نیس😅
من از این گن شورتیا میپوشم جایی رفتنی

طبیعی سفت چسپده به پشتم وزن زایمان 70بود الان 50

من سزارین
۷۹ کیلو بودم شدم هفتاد
شکمم انگار باردارم

باید با گن یا شالی چیزی شکمتو میبستی تا اینجوری نشه

سزارین
شکمم پایینش افتاده شده و پهلوهام هنوز جمع نشده
موقع زایمانم ۸۷ کیلو بودم
الان ۸۰ کیلو

سوال های مرتبط