۳ پاسخ

دخمله فک کنم😁

به من انتی گفت دختره و درست بود

ایشالا چه دختر و چه پسر خدا نگه دارش باشه❤️❤️❤️به منم تو انتی گفتن احتمال زیاد دختره ولی پسر شد
تا سونو انومالی قطعی نیست🫠

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐥🐣🐤 مامان 🐥🐣🐤 هفته بیست‌وششم بارداری