عزیزم مبارکهههه🌹♥️
من سر دخترم پدرشوهر و مادرشوهرم میگفتن پسره و باید پسر بشه وقتی گفتم بهشون دختره اینقدر باخام برخورد بدی کردن.محلم نذاشتن چقدر ناراحت شدن
منم خیلی دلم شکست گفتم مگه دختر پسر چه فرق میکنه
خونواده شوهرم بچه منو دوست ندارن
الان که دخترم ۷سالشه جونشون براش میدن دخترم نوه۱۳ هست اما چندروز پیش مادرشوهرم گفت ۱۲نوهام یکطرف جانان هم یکطرف ما جانان یجور دیگه دوست داریم
ولی دختر داشتن واقعا لیاقت میخواد
سر دومی هیچوقت به خدا نگفتم باید دختر بشه یا باید پسر بشه
گفتم خدایا هر جنسیتی میدونی منو شوهرم اایقشیم بهمون بده
منم عاشق دخترم هر کسی خدا بهش دختر نمیده واقعا رفتار با دختر لیاقت میخواد هر خانواده ای نصیبش نمیشه
مبارکهههه
دختر خواهرشوهرم هم خمراه من بارداره خیلی دلش پسر میخواست
رفت انتی دکتر گفت دختره
دیگه جنسیت از همه پنهان کرده😅
من رفتم ان تی گفن ۷۰درصد پسره
گفت البته احتمالیه
ولی وقتی آزمایش سلفری و سونو آنومالی دادم گفت پسره😍
بسلامتی انشاالله، هرچی دلت بخواد همون بشه من چند ساعت دیگه میرم
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.