دخترا این ازمایش آن تی مشخص نمیشه دختره یا پسر،؟!
ارع خیلی تابلویه که دختره
میشه بارداری تاپیکم جواب بدی لطفا
دیگ ب سونو انتی اعتماد ندارم
انتی گفت حتما دختره تو برگه هم ثبتش کرد انومالی پسر بود😂
آخی🥹
عزیزم بسلامتی دیگ سونو انومالی کامل میگ چیه
سونو 70%nt
90%درصد انومالی مشخص میشه جنسیت
ان شاءالله هر چی هست سالم باشه
چجوری با عکس سونو بعضی خانما تشخیص میدن
من همه رو با عکس نی نی خودم مقایسه میکنم هیچ بلد نیستم 😅
الهی هرچی هست خدا برات حفظش کنه و زایمان خوبی داشته باشی
دخملع 😍
اره دختر عزیزم
اینم یکی دیگش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.