#پوشک #شیرخشک # مولتی ویتامین 🤕🤕

تصویر
۳ پاسخ

قبل ریختن ژله اول چربش کن بعد ژله رو بریز
خواستی ژله رو دربیاری دو سه ثانیه بذارش تو اب جوش سریع درمیاد

قبلش داخلش راچرب کن و ژله را بریز
اخر سر یه ظرف آب جوش بریز یه چند ثانیه این را بزار داخل اون و بعد در بیار با چافگقو اطراف ژله را آزاد کن
یه بشقاب بزار روی درش و دستت حالت اریب باشه تا اروم برگرده تو بشقاب
مثل قابلمه که داخل سینی وارونه می‌کنند اون حالت دستت را نگیر یکم اولش کج بگیر تا از دیواره کنده بشه

چربش کن خاستی دربیاری چندثانیه بزارش تواب جوش و بادستت از روی ژله به سمت دیواره قالبت بکش جوری ک ببینی ژله داره ازش جدا میشه

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی ۳ سالگی