۳ پاسخ

منم هیچ کاری انجام لباس هم نخریدم هر شب که قراره بخوابم فک میکنم که فردا نیستیم الان چند روز اوضاع اینجا خیلی بد شده هر ساعت جنگنده و انفجار حالمون خیلی گرفتس

دقیقا 🤣 منم همینطورم میگم برم ترگل ورگل کنم خودمو و خونه زندگیمو درصورتیکه ممکنه یه بمب بخوره و بمیرم 🤣 واسه بمب و موشک خونه تکونی کنم و آجیل و شیرینی بخرم و مو رنگ کنم؟؟؟؟

من هیچ کاری نکردم والا

سوال های مرتبط