منم هیچ کاری انجام لباس هم نخریدم هر شب که قراره بخوابم فک میکنم که فردا نیستیم الان چند روز اوضاع اینجا خیلی بد شده هر ساعت جنگنده و انفجار حالمون خیلی گرفتس
دقیقا 🤣 منم همینطورم میگم برم ترگل ورگل کنم خودمو و خونه زندگیمو درصورتیکه ممکنه یه بمب بخوره و بمیرم 🤣 واسه بمب و موشک خونه تکونی کنم و آجیل و شیرینی بخرم و مو رنگ کنم؟؟؟؟
من هیچ کاری نکردم والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.