من کلن کارای بیمارستانو قبول ندارم فقط درحد یه رفع تکلیف. چندان اعتمادی بهشون ندارم چون دستگاهاشون قدیمی ین و سر سری یچیزی میگن.. ولی بیرون خیلی بهتره همیشه کلی تحقیق میکنم میرم بهترین ازمایشگاه ها و سنوها که معتبرباشن و خطاشون خیلییی کمتر باشه
فکنم بیرون معتبرتر باشه
دستگاه های مطب پیشرفته تر از بیمارستان هستند
هر کدوم دستگاه پیشرفته تری داره
به لحاظ وزن که خیلی فرقی ندارن با هم عددی که گفتن ولی آبدورش تفاوتش زیاده
منم سونوبیمارستان گفت۹بیرون رفتم۱۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.