بهش ندی ماخودمان هم میخوریم دلدرد میگیریم وای بحال ی بچه ۸ماههه
من میدم ولی سیب زمینی غالبه نه لوبیا
با گوشت
لوبیا در حد شش هفت تا
اوووو من انقدرررر میدم اصلا هم دلدرد نمیگیره و اذیت نمیشه
اره وا
نفخ داره
من لوبیا ۲ ۳ تا دونه جدا میکنم از تو خوراک میریزم تو غذای خودش میدم بهش
۸یا۹ساعت
اره دلدرد میگیره وند ساعت خیس بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.