دوستان خوراک لوبیا برای نوزاد ۹ ماهه بده؟؟

۸ پاسخ

بهش ندی ماخودمان هم میخوریم دلدرد میگیریم وای بحال ی بچه ۸ماههه

من میدم ولی سیب زمینی غالبه نه لوبیا
با گوشت
لوبیا در حد شش هفت تا

اوووو من انقدرررر میدم اصلا هم دلدرد نمیگیره و اذیت نمیشه

اره وا

نفخ داره

من لوبیا ۲ ۳ تا دونه جدا میکنم از تو خوراک میریزم تو غذای خودش میدم بهش

۸یا۹ساعت

اره دلدرد میگیره وند ساعت خیس بوده؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد جونم😍💙 مامان هیراد جونم😍💙 ۱ سالگی
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهراوین مامان مهراوین ۱۴ ماهگی
مامان آرینا مامان آرینا ۱۳ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری