چه شیافی برای تب نوزاد ۹ ماهه خوبه؟؟

۴ پاسخ

عزیزم اگ تبش بالا۳۸اول پاراکید۴ساعته بده اگ دیدی پایین نیومد و تاثیر نداشت یدونه شیاف استامینوفن ۷۵بزار اگ ۷۵گیرت نیومد۱۲۵دادن بهت از طرف طولش برشش بده بعد استفاده کن

پاراکیده بده اگر تبش بالاس هر ۴ساعت بده اگرم ن ک هر ۶ساعت
شیاف برای زیر یکسال در موارد حاد نسخه میشه

۱۲۵خوبه

پاراکید بده.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان هیراد جونم😍💙 مامان هیراد جونم😍💙 ۱ سالگی
مامان مهراوین مامان مهراوین ۱۴ ماهگی
مامان 😺فسقلی😺 مامان 😺فسقلی😺 ۱ سالگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری