چوس تومان
100کارت هدیه هم قرار بود بدن هنوز ندادن
30تومن ریختن برای همسرم
هیچی تازه حقوقشم کم کردن بخاطرتعطیلات
فقط بابام یک ونیم بهم داد
داداشمم یک ونیم😁😁😁💕تمام
الهی بخوشی استفاده کنین
همسر ک من شش ماهه کار نداره :/
یکم دست قرضارودادیم 💨💨💨نموند
فعلا ۳۰ تومن عیدی دادن قرار بوده بازم بدن که از صبح کارت های بانک ملی جواب نمیدن دیگه نمیدونم وصل بشه بتونیم استفاده کنیم یا نه
برای ما حقوقم نریختن🤕🥲
۲۷تومن عیدی دادن با حقوقش
حقوق دادن
نزدیک ۶۰ تومن پاداش
۳۰ تومن هم عیدی
100میلیون برام ریختن
۴۰ تومن عیدی
شوهرم شرکتی که توش کار میکنه شخصیه
۳۰ تومن پاداش دادن
۳۰ تومن حقوقش تا ۱۸
از ۱۸ تا ۲۹ اسفند روهم ۷فروردین میریزن
والا دولتی چوس تومن تازه حقوق هم نصف دادن گفت ی هفته سرکار نبودین بخاطر شرایط
مشاغل دولتی سر وقت حالا یکماینور اونورتر ریختن
مشاغل آزاد دیگه خودشون میدونن با رئیسشون ولی بعید بدونم نریزن یا اذیت کنن
خدا لعنتش کنه ایشاالله مرتیکه صابکار فعلا زده زیرش شوهرمم گفته میرم اداره کار شکایت میکنم سه ماهی یه بار به زور حقوق میده خاک تو سر
حالا همشون اعتراض کردن
هنوز ندادن میگن ج....گ بوده خدا رو شکر خدا بهانه واسه اینا همیشه جور میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.