یه کلام نرو صدا جنگنده اینا در حد همون شنیدن به مسکونی نمیزنند الکی خودتو بچه تو آواره نکن افغانستان هم جنگه امنیت هم نداره هرجا شوهرت هست همون جا بمون
ینی میخوای برگردی افغانستان؟؟؟ به نظر من درسته ایرانو موشک بارون کردن ولی امنیتش هزاران بار بیشتر از افغانستانه
۴۰ روز جنگ بود ولی انگشت شمار ایرانی خارج شد از ایران. اونایی ام که رفتن ترکیه برا خبر گرفتن از عزیزان خارج از ایرانشون بوده
بنظرم نرو بزرگ ترین اشتباه درحق خودت بچت میکنی
میتونی سمت شمال هم بری انقدر آدمای خوب و مهمان نوازی هم داره که خدا میدونه یه سریاشون اسکان رایگان میدن
عزیزم اینجور که شما میگی خوب اوضاع اونجا که بدتر از اینجاست هم از نظر امنیت هم شغل و شرایط تخصیل دخترت و...
درسته دوری از خانواده سخته ولی خب اگه بقیه موارد اینحا میبینی بهتره بنظرم بهتره پیش همسرت بمونی
کاملا ترس شما رومن درک میکنم خودم اگر چاره داشتم میرفتم توبیابون ازترس چادر میزدم میشستم که متاسفانه غیرممکنه، چون واقعا جنگ ترسناکه،ولی بالاخره جنگ تو ایران تموم میشه ،به قول خودتون اینجا اگراقامتت باطل بشه شاید دوباره بخوای تمدیدش کنی برات سخت بشه،باز با همسرت مشورت کن یه تصمیم درست بگیر اینجور که شما داری ازامنیت افغانستان میگی ترسناکه من فکرمیکردم وضعیت افغانستان یکم بهتر شده ولی باز عاقل وبالغی ببین خودت چطور صلاح میدونی حالا که فعلا دوهفته آتش بس شده انشالله به صلح ختم بشه شما هم بتونی تصمیم درست برای زندگیت بگیری
به نظر من اینجا باشی بهتره اولا که با مسکونی کاری ندارن مگر اینکه جای حساس باشی،دومن موشک و جنگ بهتره تا خودت و دخترت بیوفتی دست طالبان یا داعش که خدای نکرده معلوم نیست چه بلای سرتون بیاد عزیزم ما هم داریم زیر آسمون همین شهر با بچه کوچیک تنها زندگی میکنیم ، ایشالله که این جنگ تموم میشه حداقلش اینه که امنیت داری تحمل کن و نروووو اگر اینجا تنها هستی و شوهرت بیکار برید یه جا سرایداری که هم کار داشته باشید هم تنها نباشی ولی نرررررررو
مگ طالبان با ایران دشمنی دارن
من فک مکردم با هم خوبن🤔
وای عزیزم نمون تروخدا برگرد
عزیزم خودت بهتر صلاحتو میدونی
ولی با این چیزایی تو گفتی اونجا بیشتر باید ترسید
و اینک مرگ حقه تاونجا که اون بالایی بخواد هستیم نخوادم میریم ترس نداره ک
ما همسایمون از ترس صدای انفجار و جنگنده رفته بودن شهرستان اونجا موقع خواب گاز گرفته همه خانوادشونو
پیش همسرت باش
همسرت اینجا هست برو پیش اون بمون هر شهری که هست هرزمان تصمیم گرفتی برگردید افغانستان با هم برگردید اگر اونجا خونه داری خانواده ات هستن مشکل غذا و اموزش نیست چندسال دیگه با همسرت برگرد
ب نظرم ایران خییییلی بهتره
بنظر من وقتی مدرک داری خب نرو
اینجا امنیتش خیلی بیشتره تا اونجا
اون ور اوضاع برات چطوره؟ از لحاظ خانواده و اینا میگم، درآمد، خونه، وسایل و...
همه رو بسنج. از خدا کمک بخواه انشالله درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.