۷ پاسخ

چقد خونتون باصفاست عکس بیشتر بذار

خیلی خیلی

کجای اصفهانی عزیزم ؟

اره یجوریه

هوای شهر ما ابرو باد و بارونی قاطی هسته ولی چون شب مهمون دارم بنظرم دلگیر نیست

برعکس خونت باصفاست اصلا دلگیر نیست میشه کامل از پنجره خونت عکس بدی

حیفت میاد تو این خونه قشنگ و این هوا بگی دلگیر😍😍

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍬🍭 مامان آبنبات🍬🍭 ۳ سالگی
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو ۳ سالگی
مامان دلبر مامان دلبر ۳ سالگی