۱۱ پاسخ

یعنی دیگه خوب نمیشه من هر روز منتظرم بهتر شم😐😐😭😂😂

منم از ۶ ماهگی دارمش

منم همینم
مخصوصا پهلو ب پهلو میشم

قرص منیزیوم میخورم دردش کمتر میشه

مثل منی

برا من گرفته
نمیدونم راه رفتم اینجوریه یا برا بارداریع

من یه جاهای تو بدنم درد داره ک اصلا نمیدونستم همچین جاهای وجود داره

دقیقا تمام استخونام لهه شده کل بدنم درد می‌کنه نصف شب صدام در میاد پهلو ب پهلو میشم😕

طبیعیه باید تحمل کرد موقع خواب بالشت بزار بین زانوهات

تحمل من از ۶ ماهگی درد دارم

تحمل😁🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط