یعنی دیگه خوب نمیشه من هر روز منتظرم بهتر شم😐😐😭😂😂
منم از ۶ ماهگی دارمش
منم همینم
مخصوصا پهلو ب پهلو میشم
قرص منیزیوم میخورم دردش کمتر میشه
مثل منی
برا من گرفته
نمیدونم راه رفتم اینجوریه یا برا بارداریع
من یه جاهای تو بدنم درد داره ک اصلا نمیدونستم همچین جاهای وجود داره
دقیقا تمام استخونام لهه شده کل بدنم درد میکنه نصف شب صدام در میاد پهلو ب پهلو میشم😕
طبیعیه باید تحمل کرد موقع خواب بالشت بزار بین زانوهات
تحمل من از ۶ ماهگی درد دارم
تحمل😁🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.