۳ پاسخ

اره طبیعیه گلم مراقبش باش تب نکنه فقط

اره عزیزم
یک سالگی خیلی سبکه

تب و درد و اینا نداره واسه همون حس میکنی طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی