واکسن یک‌سالگی سخته؟ الان زدیم

۸ پاسخ

منم دیروز زدم فعلا که واکنشی نداشته ایشالا همینجور بمونه🙁

به پسر منم دوتا زدن

نه خیلی از بچه ها نمیفهمن

دختر م نفقط یکبار تب در حد ۳۷/۵ کرد
استامینوفن کلا سه بار بهش دادم

خیلی راحته خیالت راحت

نه خیلی سبکه دختر من اصلا تب نکرد اذیت هم نشد انگار اصن واکسن نزده

منم الان زدم
قد و وزن پسرتون چقدر بود ؟

منم امروز زدم برا پسرم ب بچه شما چند تا زد؟ن عزیزم آسونه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۲ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان علی 🧸 مامان علی 🧸 ۱ سالگی