۷ پاسخ

من نوبتم داده38

منم دکترم گفت ۳۸ هفته و ۴ روز برمیدارم

بله خواهر شوهر من.. هیچ مشکلیم نداشت

منم ۳۸ هفته بودم

من ۳۸هفته سزارین کردم

من ۳۸و۴ بودم

من ۳۸هفته و یک روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی