چرا میترسی؟
دیگه انقدر تو حاملگی بلا سرمون اومده ک واکسن پیشش هیچه
برای چی باید بزنیم ؟
فک کنم ۳۲ هفته بودم
ترس نداره که
حتما هم همون روز که تزریق کردی کمپرس سرد بذار روش
من دیروز زدم بهداشت گفت تا دو هفته قبل زایمان وقت داری بزنی
من پریروز زدم ۲۵ هفته م
درد نداره
دو روز یکم رو دستم احساس سنگینی کردم و سعی کردم کار نکشم ازش
از امروز کامل خوب شده کل خونه رو جارو کردم
چرا باید بزنیم
واکسن کزازهمه باید بزنن؟
به من نه دکتر چیزی گفت نه خونه بهداشت که رفتم چرا؟
من ۲۰ هفته زدم
۲۵ هفته زدم فقط یکی دو روز دستم درد میکرد همین
من دوروزه زدم دستم درد میکنه
دیروز
ترس نداره فقط پیشنهاد میکنم به دست راستت بزن
من به دست چپم زدم، روش هم خوابیدم خیلی درد گرفته.
۲۸
ترس مگه داره😂😂
فقط من روز بعدش یکم بازوم درد میکرد که کمپرس گذاشتمخوب شد همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.