نه اولا بعد قطع قرص برمیگردی به وزن قبلی بعدم خیلی خیلی عوارض داره اصلا استخوان درد میگیری رسما
ببین عزیزم من دختر عموم خیلی لاغر بود یمدت دیدیم چاق شده و خیلی خوب شده من چندوقت پیش ازش پرسیدم میگفت یه دوره قرص جی فست صورتی رنگه خوردم و چاق شدم گفت دیگه برگشت هم نداشته،الانم چندساله همونجوریه من خودمم دوست دارم چاق شم بخاطر شیردهی فعلا تهیه نمیکنم،اما اصلشو بگیر
اینه عکسش
نخوریا اصلااا به هیچ وجه
استخون های لگن سیا میشن زنداییم یه دوره خورد خیلیپهلوهاش دردش گرفت بعد ی مدت رفت دکتر بش گفت عوارض قرصه استخون لگنت سیا شده باید حتما عمل کنی
من چند سال پیش یه دوره خوردم ۸ کیلو اصاف کردم ولی شکم و پهلو میاره شدید صورتتم یهو چاق میکنه بعد لاغر میشه ک پوستت افتاده میشه من پشیمونم ک خوردم الان رژیمم ینی هیچ فایده ای نداره بعدا پیشمون میشی
عزیزم من به سن شما بودم همش قرص چاقی میخوردم قط که میکردم لاغر میشدم هی این شرایط تکرار میشد متاسفانه الان پوست صورتم افتاده شده
تا اونجا خبر دارم خیلی چاقی میاره و کلی عوارض داره
چاق میکنه ولی کورتون داره و عوارض زیادددد من همش میخام بگیرم باز منصرف میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.