اثر ک دارن همه قرص ها دارن ولی بی فایده چون تا قطع کنی باز لاغرتر میشی و اشتهات بدتر نمیشه هم ک همشه بخوری هر چند کم هم باشه ....عوارض خودشون دارن
ارع من چطور
سلام خیلی ضرر داره، برا چاقی روزی یه مشت بادام زمینی بخور،10 تا انجیر داخل عرق آیسون بریز خیس بخوره بعد بخور،سویق های چاق کننده استفاده کن،یه روز درمیون صبح ها ارده شیره بخور،یه روز درمیون تخم مرغ سیب زمینی بخور
آره همسرمن میخوره فقط قرصشو پودرشو نمیخوره
من ن ولی خیلی منم خیلی لاغر شدم خیلییییی فک کن با قد ۱۷۵وزن ۵۰
اسکلتم
نخور همش ضرره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.