نه مشکلی نیس خواهر من ۴۰ هفته سزارین شد هرچی بیشتر بمونه بیشتر رشد میکنه البته به حرکاتش و.. هم باید بیشتر توجه کرد
تا هروقت دردت نگیره بمونه بهتره برا بچه
فکر کنم ۳۸ هفته چهار روز بهترین زمان سزارین باشه البته مونده به وضعیت مادر و نوزاد
بچه اولم قرار بود طبیعی بدنیا بیاد ک. چهل هفته شم بیشتر شد درد م داشتم ولی نچرخیده بود اورژانسی سزارین شدم.
معمولاً ۳۸هفتع سزارین میکنن
۳۹ ریسکه ممکنه تا اون موقع خودت دردت بگیره
اصولاً تا ۳۹ هفته سزارین رو انجام میدن
یکم دیره با ان تی این تاریخه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.