خانوما سزارین تو۳۷هقته و۲روز مشکلی نداره؟؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم وزنش خوب باشه چیزی نمیشه خدا بزرگه

منم ۳۶ هفته و ۶ روز نامه سز رو داده

نه عزیزم

نه من دخترم ۳۵ تموم شد بود ب دنیا اومد

میگم از ۳۶ هفته کامل هستن ولی خب شرایط بدنب نوزاد ا باهم فرق میکنه بعضیا به دستگاه نیاز پیدا میکنن از نظر تنفسی بعضیا نه

به بچه بستگی داره

نه من دختر دومم همین روز زایمان کردم تو دستگاهم نرفت وزنش ۳۲۵۰ بود

منم دکترم قراره ۳۷ هفته و۱ روز سزارینم کنه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی