میگم امکانش هست سونووزن بچه رواشتباه بزنه اخه من بهشتی سونودادم همشون دانشجوبودن زدن وزن۳۲۰۰ ولی حس میکنم شایداشتباه بوده باشه زده۳۲۰۰ مثبت منفی ۴۰۰ یعنی دقیق چقده وزنش؟
سزارین اختیاری هستی ؟چی خوردی برای وزن بچه؟
سلام سز اختیاری میری؟؟من ۳۵هفته رفتم ۲۳۸۰بود .خداکنع به سه برسه 🤦🤦
خوبه دیگ چه خوش شانس سزارین میشی
خوبه ک بچه ام کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.