منم ۳۴ هفته و ۱ روز وزنش ۲ کیلو بود دکتر گفت رشدش کمه 🥲
میشه بگی تو این سه هفته چیا مصرف کردی که نی نی ۷۰۰ گرم اضاف کرد ؟
اگه طبیعی باشی تا اونموقع به ۳ میرسه عزیزم
بستنی هایپروتیینی بخور قندشون صفره و پروتیین دارن
من ۳۸ هفته سز شدم بچم ۲۷۰۰ بود
بستنی وانیلی زیاد بخوررر
اگه خودت هم ریز نقشی طبیعیه ژنتیکیه
پودرلیدی میل مصرف کن
من با شیر میخوردم خیلی خوب بود
البته اگر قند نداری
کم نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.