۸ پاسخ

منم ۳۴ هفته و ۱ روز وزنش ۲ کیلو بود دکتر گفت رشدش کمه 🥲
میشه بگی تو این سه هفته چیا مصرف کردی که نی نی ۷۰۰ گرم اضاف کرد ؟

اگه طبیعی باشی تا اونموقع به ۳ میرسه عزیزم

بستنی های‌پروتیینی بخور قندشون صفره و پروتیین دارن

من ۳۸ هفته سز شدم بچم ۲۷۰۰ بود

بستنی وانیلی زیاد بخوررر

اگه خودت هم ریز نقشی طبیعیه ژنتیکیه

پودرلیدی میل مصرف کن
من با شیر می‌خوردم خیلی خوب بود
البته اگر قند نداری

کم نیس؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی