۵ پاسخ

من خوردم

نه نخور جیگر خیلی سنگینه بعدم اگر بچت زردی داره اصلا نخور

شکمو سفت میکنه اگه شکمت راحت کار میکنه بخور

میگن‌چند روز اول نخور باعث میشه خون ریزی بیشتر بشه

باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان ،قند من مامان نیکان ،قند من ۱۱ ماهگی