سلام خانوما میشه جیگر بره بخورم. نفخ نداره

۳ پاسخ

اتفاقا برای بعد زایمان خیلیم خوبه

نه جگر گوسفندی بخورید گاوی سرده بچه دل درد میگیره

فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری