سلام خانوما لاک زدن دست و پا مشکلی نداره سزارین ؟

۳ پاسخ

نزنی بهتره

بهتره نزنی واسه چک اکسیژن خون

سلام والا دکتر من گف نزن که از رنگ‌ناخن یه سری علائم تشخیص میدن

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی