۶ پاسخ

خوبه وزنش زیاد تو برش نرو هرچقدر که میخواهد باشه بعد دنیا امدن همش مثل باد خالی میشه میره من بچم تو شکمم اصلا وزن نمیگرفت کلی دکترای مختلف رفتم دارو های مختلف پروتئین ها اینا هیچ اثر نمیکرد دکتر ها میگفتن خونرسانیش کمه بعد کلی سونو اینا میگفتن میرفتم میگفتن مشکلی نداره چون وزنش میرفت ها بالا اما خیلی کم مثلا تو ماه اخر باید هفته حداقل ۳۰۰ تا زیاد بشه مال من ۱۵۰ تا ۲۰۰ زیاد میشد 😂😂تو سونو ۳۷ هفتم ۲۹۰۰ گفته بود وزنش ۳۸ هفته ۲ روز زایمان کردم ۲۶۷۰شد یعنی ۹ ماه زجر کشیدم خودم بستم به دارو ویتامین کلی هم حلیم اینا که میگفتن برا وزن خوبه میخوردم هیچ هیچ هیچ خدا هرچی بخواهد اون میشه دختر عمم بامن حامله بود ۴۰ روز بعد من دخترش دنیا امد بچه اونم سه کیلو ۸۰۰ مثل توپ الان دخترامون کنار هم بزاری برا اون لاغر کوتوله مال منم قد بلند قد اندامش نرمال بچه هست تو ماه اول که دنیا امد سریع رشد میکنه وزن میگیره تپلی میشه

غیر از بستنی دیگه چیا میخوری؟ از کی شروع کردی بستنی خوردنو؟

چیا برای وزنش استفاده میکردین عزیزم

۴ میشه

خیلی خوبه بالای ۳ کیلو میشه مثلا ۳ کیلو ۶۰۰

وزنش خوبه ولی من هفته های آخر خیلی چیزای شیرین خوردم خیلیم ماست و شیر خوردم آب جنین کم میشد هوا گرم بود

سوال های مرتبط