نه بابااا
بستگی ب شکم خودت داره اگه از قبل شکم داشتی خو همون اویزون میشه مچاله نمیشه پوستت شل طوری میشه ب هر حال بچه در اومده ورمش میخوابه.اگه شکمم نداشتی هیچی سر جاشه مث قبل😂
بدن لا بدن فوق ميكنه منم فقط جاي بخيه مونده اصلا چروك نشد
سزارین نمیدونم من طبیعی بودم شکمم مچاله نشد یکم شل بود ۲۰روز بعدش جمع شد
نه واسه چی مچاله😀من سزارین کردم
بعد طبیعی هم شکم زمان میبره تا جمع بشه باید ورزش و شکم بند داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.