منم سرماخوردم
اب ولرم توش لیمو تازه بچون
شیر گرم با یکم عسل
اب پرتقال طبیعی (من با اینا گلومو خوب کردم)
شبا هم سرمو با گوشام میبندم (با هد بند)
دارو هم فقط استامینوفن ۳۲۵ خوردم
منم سرما خوردم دکترم سروم داد با استامینوفن 320 و سیتریزین
همین الان اومدم دکتر ، یدونه سرم خالی با استامینوفن ۳۲۰ دادهمین🥲
کلا دارو رو فقط از دکترت بپرس نظر هر دکتر متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.