رفتم سنو آنتی سرویکس با وجود سرکلاژ از ۲۶به ۱۶رسیده بود .....فانلینگ هم داشتم

۵ پاسخ

سونو رو ی بار دیگ تکرار کن پیش ی سونوی دیگه برو منم همون وضعو داشتم گفتن دهانه ی رحمت باز شده فانلینگ داری .از همت مهمتر من خونریزی و هماتومم داشتم جوری بود ک ی دکتر رفتمو سونورو نشون دادم گف اصلا سرکلاژم نمیشه کرذ اینقدر بنی وضعم بد بود .گفتم ی جای دیگ برم رفتم ی جای بهتر ن فانلینگ داشتم نه اینکه رحمم باز شده بود ب ی دکتر خیلی بهتر هم نشون دادم گف هردکنری بوده یا هرسونویی بوده خیلی خر بوده ک‌چنین چیزی نوشته .پس توهم تکرار کن سونوتو ی جای بهتر برو

برای چی باز طولش کم شده؟ استراحت و شیاف داشتی؟ علائم چی داشتی
منم سرکلاژ شدم و پساری گذاشتم ولی دیگ سونو نرفتم ممکنه خدای نکرده مشکلی پیش بیاد بازم
دکتر چی گفت بهتون باید چیکار کنید

خب باید چیکار کنین اگر شرایط داری یه دکارت دیگه هم مشورت بگیر

دکترت چی گفت؟
بنظرم باید استراحت کاملا مطلق باشی. من کسیو میشناسم که حتی برای حموم پا نمیشد و یه تشت میاوردن سرشو میشستن. خیلی شرایط سختیه ولی میگذره و باید تا جایی که میتونی تلاش کنی تا بچت سلامت بدنیا بیاد انشاالله🙏

دقیقا شرایط امروز من

سوال های مرتبط

مامان اقا رضا مامان اقا رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوی آسمانی💔 مامان دوقلوی آسمانی💔 هفته بیست‌وچهارم بارداری