سونو ۲تومن
آزمایش ۱۱۰۰دادم
جمعش شد ۳۱۰۰
واسه من فقط سنو و طول سرویکس رو گرفت ۳/۵۰۰ ازمایشم ۱ تومن
یه سه و خورده ای میشه..
سنو ۲ تومن ازمایششم ۱۲۰۰
ازمایش فکر کنم یک و دویست سونو یک و پونصد
من با ازمایش 2نیم شد
باسونو انتی آزمایش هم مینویسه؟
من با ازمایشم شد ۲۵۰۰
سونو وآزمایش هفته پیش شد ۲۶۰۰ البته هزینه ی سی دی و عکس هم حساب شد
من دیشب رفتم
یک تومن سونو شد
یک و ۵۰ ازمایش
با آزمایش سه تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.