سلام هزینه غربالگری اول چقدر هست دوستان؟

۱۱ پاسخ

سونو ۲تومن
آزمایش ۱۱۰۰دادم
جمعش شد ۳۱۰۰

واسه من فقط سنو و طول سرویکس رو گرفت ۳/۵۰۰ ازمایشم ۱ تومن

یه سه و خورده ای میشه..

سنو ۲ تومن ازمایششم ۱۲۰۰

ازمایش فکر کنم یک و دویست سونو یک و پونصد

من با ازمایش 2نیم شد

باسونو انتی آزمایش هم مینویسه؟

من با ازمایشم شد ۲۵۰۰

سونو وآزمایش هفته پیش شد ۲۶۰۰ البته هزینه ی سی دی و عکس هم حساب شد

من دیشب رفتم
یک‌ تومن سونو شد
یک و ۵۰ ازمایش

با آزمایش سه تومن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کودک مامان کودک روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری