۸ پاسخ

رفلاکس هم داره

من دخترمو امروز بردم تولد 3800
دوماهگی 5کیلو
خیلی کمه و ناراحتم😭😭😭😭😭

۴۵۰۰ بود البته پسر من‌نارسو کم وزن بدنیا اومد

خیلی عالیه

تولد 3300 دوماهگی 6

اره خوبه شیر خودت و میدی؟

پسرمن ۲۸۵۰ بدنیا اومد دوماهگی ۵۴۰۰ بود
خوبه از شما باتوجه به رفلاکسش

تولد ۳ دوماهگی ۵۷۰۰

سوال های مرتبط