رفلاکس هم داره
من دخترمو امروز بردم تولد 3800
دوماهگی 5کیلو
خیلی کمه و ناراحتم😭😭😭😭😭
۴۵۰۰ بود البته پسر مننارسو کم وزن بدنیا اومد
خیلی عالیه
تولد 3300 دوماهگی 6
اره خوبه شیر خودت و میدی؟
پسرمن ۲۸۵۰ بدنیا اومد دوماهگی ۵۴۰۰ بود
خوبه از شما باتوجه به رفلاکسش
تولد ۳ دوماهگی ۵۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.