اینکه نشه اعصاب راحتره تا بشه و وسطش خراب بشه من سقط سومم دیگه همه ازمایشام سالم فقط اندازه فولیکول خوب نیست دیگه نمیدونم چیکار کنم
منم همین سقط شد بچم خیلی بده
این دوره لتروزول خورده بودم مشکلم اینه فولیکولام رشد نمیکنن نمیدونم چیکار کنم
هوف انشالله صبر کن یه سنو برو یه ازمایشم جای درست بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.