بتام از ۲۸ شد ۲۵ به فاصله ۴ روز آزمایش 😐😐😐

۴ پاسخ

اینکه نشه اعصاب راحتره تا بشه و وسطش خراب بشه من سقط سومم دیگه همه ازمایشام سالم فقط اندازه فولیکول خوب نیست دیگه نمیدونم چیکار کنم

منم همین سقط شد بچم خیلی بده

این دوره لتروزول خورده بودم مشکلم اینه فولیکولام رشد نمیکنن نمیدونم چیکار کنم

هوف انشالله صبر کن یه سنو برو یه ازمایشم جای درست بده

سوال های مرتبط