خانما زایمان طبیعی خیلی سخته و دردناکه ؟

۱۲ پاسخ

اصلا هم استرس نگیرین همون چندساعته زایمان کنی بعدش راحتی اذیت نداری درد نداری

بستگی به خودت داره من در خودم نمیدیدیم سزارین انتخاب کردم راضی ام

برای هر کسی فرق میکنه بدن با بدن متفاوته خودم اصلن طاقت دردشو نداشتم تحمل دردم پایینه ولی خداروشکر فقد دردشو تو راه بیمارستان کشیدم بیمارستان واسم امپول اسپاینال زدن راحت شدم و دردی نداشتم تا وقت فول شدن

من مردم وزنده شدم از خدا میخوام دیگه اون روزو نبینم

من واقعا خیلی درد کشیدم و سخت بود شاید اگه برگردم عقب سزارین رو انتخاب کنم


اما بدن هرکسی فرق داره شاید برای شما راحت باشه

برای من خیلی راحت بود

بدن هرکس فرق داره عزیزم بعضیا خوش زایمان هستن من خودم ساعت۷دردم گرف ۹زایمان کردم البته بستگی ب دکترت وبیمارستانتم داره من دکترم خیییلی کمکم کرد اماانقدم ک فک کنی وحشتناک نیس بچه ک بیادبیاددردات اروم میشه اماسزارین تازه بعدش دردا میادسراغت

واسه من خیلی سخت و درد ناک بود

صددرصد سخته ولی ب لحظه بدنیا اومدنش و بعدش فکر کن یروز فقط درد میکشی

خودم ب شخصه اصلا نمیتونم دیشب رفتم زایشگاه یکی اونجا بود دقیقا یکساعت جیغ میکشید 🤐🤐 دگ نفهمیدم اخرش چیشذ من اومدم بستگی ب بدنت و آستانه دردت داره

منم برای اولینبار میخوام انجامش بدم و تمام تلاشمو بکنم. اما با دونستن اینکه درد زیادی داره و باید به خودم کمک کنم تا ازش عبور کنم. در موردش نباید خودتو گول بزنی که براش اماده باشی تا بدونی باید چیکار کنی

مال هر کس فرق میکنه عزیزم مثلا مامان خودم زایماناش خیلی راحت بوده خدا کنه منم به مامانم برم

سوال های مرتبط