دخترمن موقع تامی تایم همش گریه میکنه

۲ پاسخ

دختر منم دوس نداشت نمیزارمش فقط دوسه بار جدیدا رو پتو گزاشتم در حد ۳۰ ثانیه موند ولی چنان عهههه عهههه میکنه میگی داره تریلی میکشه😂

دختر منم خوشش نمیاد

سوال های مرتبط