ایخداجونم ماشالله چه توپولیه خدا
......
بله خوبه بچه من ۲۷ هفته ۸۰۰ گرم بود دو هفته عقب زد وزنشو
بله تپلی هست و دیگه باید رعایت کنی . یه وقت دور از جون یهو کیسه آب پاره نشه یا نشتی نده. زایمان هم سخت میشه
اره موشالا
ماشاالله
دیابت داری ؟
ماشااالله توپولووووویهههه😍🥹❤️🧿
تورو خدا چی میخوری بهم بگو
بچه های خواهرم همسو ۴ به بالان من نمیدونم چیکار میکنه ماحالا هی وزن میگیریم معمولیه😆
من 24 هفته و یک روز رفتم 880 بود . سونو زد ب اندازه 25 هفتس . دکترم گفت قند زیاد استفاده میکنی . قندتو حذف کن نباید اینقدر باشه 🙂
اخ جون لپ 🤣🤤🤤🤝
ماشاءالله
آره😍
اره ماشالله
اره ماشالله😍
ماشاءالله 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.