۱۵ پاسخ

ایخداجونم ماشالله چه توپولیه خدا

......

تصویر

بله خوبه بچه من ۲۷ هفته ۸۰۰ گرم بود دو هفته عقب زد وزنشو

بله تپلی هست و دیگه باید رعایت کنی . یه وقت دور از جون یهو کیسه آب پاره نشه یا نشتی نده. زایمان هم سخت میشه

اره موشالا

ماشاالله
دیابت داری ؟

ماشااالله توپولووووویهههه😍🥹❤️🧿

تورو خدا چی میخوری بهم بگو

بچه های خواهرم همسو ۴ به بالان من نمیدونم چیکار میکنه ماحالا هی وزن میگیریم معمولیه😆

من 24 هفته و یک روز رفتم 880 بود . سونو زد ب اندازه 25 هفتس . دکترم گفت قند زیاد استفاده میکنی . قندتو حذف کن نباید اینقدر باشه 🙂

اخ جون لپ 🤣🤤🤤🤝

ماشاءالله
آره😍

اره ماشالله

اره ماشالله😍

ماشاءالله 😍

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری