۵ پاسخ

بنظرم واژینال بزن فکر کنم اثرش ییشتره

من مقعدی میذارم بستگی داره دکترت چی گفته باشه ،پرژسترون برای جلوگیری از انقباض و زایمان زودرس،۳۷هفته هم زایمان کنی جای نگرانی نیس هفته امن من دوستم ۳۶هفته زایمان کرد بچش خوب بود دستگاهم نرفت

مقعدی بهتر

مقعدی استفاده کن راحت تره

هر دو رو میتونی استفاده کنی هم مقعدی میتونی هم واژینال.مقعدی بهتره کمتر بیرون میریزه

سوال های مرتبط