من بچم ۳۳هفته بدنیا آمدش
اره بابا پسردایی شوهرم ۳۳ به دنیا امد یک و خوردهای بود با قاشق شیر میدادن الان کلاس دومه
چرا شیاف نمیزاشتی از اول خب
بیمارستان برو نیاز باشه همونجا برات امپول مینویسن اگ دیتزسی ب دکترت نداری،من برای پسراولم ۳۶ هفته رفتم امپول زدن خودبیمارستان و سرم دادن دیگ ۳۸هفته زایمان کردم
اره بابا از ۲۸ زنده میمونه امپول ریه بزن حتما ولی خیالت راحت شه
سوال منم هست 🥺🥲
من۳۴هفته زایمان کردم
۹اسفند ،امپول ریه زدن همون تایم
از۹ام تا ۲۴ام دیروز دستگاه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.