۷ پاسخ

من بچم ۳۳هفته بدنیا آمدش

اره بابا پسردایی شوهرم ۳۳ به دنیا امد یک و خورده‌ای بود با قاشق شیر میدادن الان کلاس دومه

چرا شیاف نمیزاشتی از اول خب

بیمارستان برو نیاز باشه همونجا برات امپول مینویسن اگ دیتزسی ب دکترت نداری،من برای پسراولم ۳۶ هفته رفتم امپول زدن خودبیمارستان و سرم دادن دیگ ۳۸هفته زایمان کردم

اره بابا از ۲۸ زنده میمونه امپول ریه بزن حتما ولی خیالت راحت شه

سوال منم هست 🥺🥲

من۳۴هفته زایمان کردم
۹اسفند ،امپول ریه زدن همون تایم
از۹ام تا ۲۴ام دیروز دستگاه بود

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر و پسرم مامان دختر و پسرم ۱۲ ماهگی